O întrebare pe care de cele mai multe ori adresăm folosind negația: De ce nu folosești un parfum de cameră?
De multe ori mirosurile neplăcute dintr-o încăpere ne cauzează oboseală, o stare axioasă sau chiar frustrare.
Foarte puține afaceri folosesc parfumuri ambientale pentru a crea un mediu de lucru plăcut și relaxant atât pentru clienții interni (angajații) cât și pentru cei externi. S-a măsurat că folosirea marketingului olfactiv, adică a unui odorizant de cameră, atrage clienți noi și îi fidelizează pe cei deja existenți. În vânzări există o vorbă care spune așa: este mai important cum mă faci să mă simt decât produsul sau serviciul pe care mi-l oferi. De aceea mulți clienți cumpără produse sau servicii doar pentru că s-au simțit bine în locația afacerii tale care poate fi un birou, o cafenea, o sală de sport, un restaurant, o sală de evenimente, un magazin, un cabinet, etc. În birourile în care există un miros plăcut, angajații se concentrează mai bine și sunt mai productivi.
Tipuri de parfum de cameră în funcție de spațiu
La fel de puțini dintre noi folosim parfumurile de cameră în locuința proprie. Ce trebuie să știi este că sunt arome pentru fiecare cameră în parte. Cum ar fi să intri într-un living spațios și luminos și să simți mirosul reconfortant de arome fructate, apoi să mergi la baie și să te întâmpine un miros fresh marin, ori când mergi la culcare, în dormitor, un miros fin de santal impregnat cu un iz floral și vanilie? Ai trăi o experientă olfactivă de neuitat iar starea ta de bine s-ar accentua, plus că somnul din timpul nopții ar fi mai odihnitor iar visele mai colorate, mai vii.
Acum revenind la întrebarea inițială, răspunsul este: pentru că merită. Beneficiile le-am enumerat mai sus.
Noi suntem aceia care îți înmiresmăm spațiul creând astfel un ambient plăcut la muncă sau acasă.
Alege produsele dorite accesând linkul următor: parfum de cameră.